Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2007 11:55 - Краят на моя блог
Автор: siromahov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12662 Коментари: 10 Гласове:
5



Здравейте!
Месец и половина след като създадох този блог, дойде време да го закрия.
Причините за това са две:

1. Така и не успях да се вместя в жанра "блог". Идеята ми беше да публикувам мои текстове и да ги коментираме с вас.
Но когато поразгледох другите блогове видях, че те по-скоро са някакъв вид публични дневници, в които се споделят лични преживявания.
Аз не съм в този жанр.

2. Втората причина е, че междувременно си направих личен сайт - www.ivosiromahov.com, в който текстовете ми са подредени, а не безразборно изсипани като тук.

Много се надявам, че вълнуващите диалози, които започнах тук с вас, ще продължат във форума на сайта ми.
Благодаря на всички, които се включиха с отзиви и коментари по текстовете ми.
Както казва един мой любим спортен журналист: Many, many thanks for your company!


Тагове:   моя,   блог,


Гласувай:
5



Предишен постинг

1. trevistozelena - хм
22.06.2007 20:11
и си прав и не си съвсем:-Р
във всеки случай сайтът наистина е по-удачен като вариант, в който да се подредиш. а твоят е приятно стилен и ти отива:)
от друга стана обаче, блогът е по-интерактивно пространство, отколкото може да бъде един сайт.
но..млъквам тук :)
цитирай
2. cecka1504 - Жалко! Аз също посетих сайта ти, ...
23.06.2007 12:12
Жалко! Аз също посетих сайта ти, хареса ми. Прочетох всичко. Но тук май ми допадаше повече. Както и да е... Все пак изборът е твой и трябва да се уважи!
Поздрави и успехи!
цитирай
3. blackroses - Аз харесах блога ти:)
25.06.2007 15:50
Благодаря, че си оставил линк към сайта, който е чудесен...
цитирай
4. siromahov - Много бих се радвал...
26.06.2007 14:56
... ако се включите в разговорите във форума ми.
цитирай
5. анонимен - eh tezi kone...
26.06.2007 21:54
Г-н Сиромахов,

Имате хубав саит. Поздравления!

Има разлика във формата на общуване в един блог и един форум. Тук могат да бъдат обсъждани текстовете, които ни предлагате. Там- можем да обсъждаме Вас. Ако искате да се получи активен разговор и по двете, то създайте подходящото "пространство" във форума или теми. Ще Ви се наложи да бъдете креативен и да привлечете потребителите да се регистрират, за да могат да разговарят във форума. Но това мисля, че няма да Ви е трудно...

Успех!

El.
цитирай
6. estrella - Наблюдението
28.06.2007 23:17
върху блоговете е почти правилно. Тук все още сме на вълна "лични дневници", защото не сме си начесали пръстите по клавиатурата. Мога да ти покажа поне 15 блога, в които няма нищо лично. Но щом там се чувстваш по-добре - приятен път.
цитирай
7. анонимен - Има ли някой?
30.06.2007 19:42
Е, някой прочете ли новата книга??? Някой може ли нещо да каже за нея :)

Да рискувам ли да се изпльоскам на плажа с книжката в ръце? Щото има два варианта- нехайно, хипарски да демонстрирам Лилавото Секс и да съм куул... или да я чета апокрифно, завила книжката във вестник.

Кажете?

Щото не ми се ще да проверявам, като се крия между стелажите в книжарницата, за да видя става ли или не... :)))

Имам доверие на общественото мнение.
цитирай
8. floraevolve - Поздравления и от мен!
02.07.2007 13:38
За сайта. Но все си мисля, че ако търсите вариант за "обратна връзка", то blog пространството е по-доброто решение.

Хубав ден и хубаво име!

Поздрави
цитирай
9. isis - Жалко.
11.07.2007 23:35
Малко късничко виждам, че си решил да закриваш блога. Аз лично вече преминах фазата на форумите и не ми се развиват локуми по форуми. Надявам се да си наясно, че аудиторията в един форум и в един блог е различна. Освен това има и един друг момент - предпочитам да те чета в блога, защото съм от потребителите, които нямат много време и да чета даден текст на едно място, после да тръгвам да го коментирам другаде... сложна работа. Да не говорим, че в блога успявам да прегледам долу-горе онези блогове, които ме интересуват, тъй като са на едно място и сами "напомнят за себе си". Без да се засягаш, вероятността да забравя за сайта ти е доста голяма, дори и да го запомня във Favoutites. Бърз и лесен достъп за мен са ключовите понятия, а ако трябва да посещавам 15 отделна сайта - няма как да стане.

Ти всъщност какво искаш да е отношението към текстовете ти - да се четат ... литературно (да речем) или просто ти е интересно какви реакции предизвикват и търсиш общуване по теми, които те вълнуват? Имай предвид, че ако ти се струва, че тук не те коментират достатъчно, това не означава, че няма реакция към текстовете ти. Понякога човек просто няма какво да добави. :)

Все пак - надявам се да откриеш каквотот търсиш! :)
цитирай
10. siromahov - Благодаря ти за мнението!
13.07.2007 17:19
Мисля, че вече открих това, което търся:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: siromahov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 405367
Постинги: 24
Коментари: 635
Гласове: 601
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930